Máte-li výhrady vůči naším produktům nebo jednání, můžete podat stížnost či reklamaci (dále pouze „reklamace“). Podaná reklamace by měla obsahovat Vaše jméno či název společnosti, abychom věděli, kdo jste, a telefonické nebo e-mailové spojení, abychom Vás mohli kontaktovat, dále stručný popis reklamované skutečnosti a případně přílohy, které se reklamace týkají (výpis z účtu, účtenky a pod.) a nejlépe také Váš požadavek nebo návrh řešení.

Reklamaci můžete doručit kterýmkoliv z následujících způsobů:

  • prostřednictvím online formuláře dostupného na této stránce
  • písemně na adresu J&T BANKA, a.s., Sokolovská 700/113a, 186 00 Praha 8
  • elektronicky na emailovou adresu complaints@jtfg.com
  • telefonicky každý pracovní den od 8.00 do 20.00 hodin a o víkendu od 10.00 do 18.00 hodin na bezplatném telefonním čísle 800 707 606, v případě volání ze zahraničí na placeném telefonním čísle +420 221 710 706.
  • osobně v pracovní den od 9.00 do 17.00 hodin na adrese J&T BANKA, a.s., Sokolovská 700/113a, 186 00 Praha 8.

Více najdete v reklamačním řádu

Reklamační formulář

Informace o zpracování osobních údajů