Nejste s něčím spokojeni?

Nejste s něčím spokojeni?

Máte-li výhrady vůči naším produktům nebo jednání, můžete podat stížnost či reklamaci (dále pouze „reklamace“). Podaná reklamace by měla obsahovat Vaše jméno či název společnosti, abychom věděli, kdo jste, a telefonické nebo e-mailové spojení, abychom Vás mohli kontaktovat, dále stručný popis reklamované skutečnosti a případně přílohy, které se reklamace týkají (výpis z účtu, účtenky a pod.) a nejlépe také Váš požadavek nebo návrh řešení.

Reklamaci můžete doručit kterýmkoliv z následujících způsobů:

  • písemně na adresu J&T BANKA, a.s., Pobřežní 14/297, 186 00 Praha 8
  • elektronicky na emailovou adresu reklamace@jtbank.cz
  • telefonicky každý pracovní den od 8.00 do 20.00 hodin na bezplatném telefonním čísle +420 800 707 606, v případě volání ze zahraničí na placeném telefonním čísle +420 221 710 706.
  • osobně v pracovní den od 9.00 do 17.00 hodin na adrese J&T BANKA, a.s., Pobřežní 14/297, 186 00 Praha 8.
  • prostřednictvím formuláře níže

Informace o zpracování osobních údajů

Více najdete v reklamačním řádu