Dluhopisy JOJ MEDIA HOUSE vstoupily na Burzu cenných papírů v Bratislavě

Emise dluhopisů mediálního holdingu JOJ Media House v celkovém objemu 55 milionů eur dnes vstoupila na Burzu cenných papírů v Bratislavě, kde je určena k obchodování na volném regulovaném trhu. Pětileté cenné papíry v nominální hodnotě 1000 eur nesou roční výnos 6,3 %, který bude vyplácen ročně, vždy k 15. srpnu.

„V oblasti médií a reklamy chceme růst i nadále, naše aktivity tak chceme ještě více diverzifikovat, a to jak segmentově, tak geograficky. Těžíme z toho, že máme mnohaleté zkušenosti a silné postavení na trhu. Využijeme tedy veškerých rozumných příležitostí k dalšímu růstu,“ říká Richard Flimel, předseda představenstva holdingu JOJ Media House a dodává: „Finanční prostředky získané z emise budou především využity na refinancování stávajících úvěrů. Letošní rok je pro nás především rokem konsolidace, kdy dochází k začlenění akvírovaných společností, tak aby byl holding vnitřně připraven a nastaven na další růst. Věřím, že nejen kvůli uskutečněným akvizicím, ale i díky dlouholetému a ziskovému působení se pro investory stanou dluhopisy JOJ Media House atraktivním cenným papírem, který se pro ně stane nejen projevem víry v reklamní a mediální trh, ale také nosičem zajímavého zhodnocení.“

Mediální holding JOJ Media House působí v České republice, na Slovensku a v Rakousku. V současné chvíli je lídrem v oblasti venkovní reklamy v České republice, velmi silné a vůdčí postavení má holding také na domácím slovenském televizním a outdoorovém trhu. V Rakousku je aktuálně JOJ Media House dvojkou na trhu ve venkovní reklamě, přičemž právě zdejší trh nabízí velký prostor pro růst.

Emitentem dluhopisu je společnost JOJ Media House a.s., administrátorem, kotačním agentem a manažerem emise je J&T BANKA, a.s., která zajišťuje úpis a obchodování. Aranžérem emise je J&T IB and Capital Markets, akciová společnost.