Po úspěšném prvním kvartále, kdy trh e-commerce v ČR rostl meziročně o 4 %, pokračoval dle dat Heureka Group v růstu i ve druhém kvartále, a to meziročně o 3 %.
Po úspěšném prvním kvartále, kdy trh e-commerce v ČR rostl meziročně o 4 %, pokračoval dle dat Heureka Group v růstu i ve druhém kvartále, a to meziročně o 3 %. Dle dat však došlo k mezikvartálnímu poklesu průměrné objednávky na 1398 Kč (-7,5 % q/q). Růst objednávek byl znatelný v oblasti solární energie, elektrických motorek nebo zdravého životního stylu, zatímco pokles objednávek byl vidět především u herních konzolí a osobní elekroniky. Nejslabším měsícem kvartálu byl květen kvůli skokově vyšším nákupům minulý rok a kvůli současným problémům s lodní dopravou v oblasti Suezského průplavu. Tržby Heureky coby cenového srovnávače jsou přímo napojené na objem výdajů na trhu, a proto hodnotíme zprávu jako pozitivní.