Společnost Pilulka včera (20. 4.) zveřejnila svá auditovaná konsolidovaná čísla za rok 2021. V nich potvrdila v lednu avizovaný 35% r/r růst tržeb na 2,4 mld. Kč. Regionálním tahounem byl domácí trh s růstem 61 % r/r. V rámci segmentů pak výrazně rostly online prodeje o 49 % r/r (v ČR o 61 % r/r). Provozní zisk EBITDA byl 29 mil. Kč vs. loňských 23 mil. Kč. Provozní EBITDA marže se snížila na 1,2 vs. loňských 1,7 %. Vzhledem k již oznámenému vývoji tržeb v lednu považujeme zveřejněné informace za neutrální. Příznivý je vývoj v ČR, a naopak expanze do ostatních regionů se podepisuje na vývoji marže. Dle plánů by měla firma rozjet dva zahraniční trhy, což je v souladu s dřívějšími prohlášeními.
6-minutové čtení