Společnost Footshop, která je předním prodejcem tzv. streetwearové módy a jejíž akcie se obchodují na pražské burze, vykázala za r. 2024 nárůst tržeb o 34 % r/r na 1,43 mld. Kč, především díky většímu spektru produktů v e-shopu, novým kamenným prodejnám i zvýšenému povědomí zákazníků. Společnost tak naplnila svůj vlastní výhled na tržby 1,30 – 1,45 mld. Kč. Zisk před odpisy EBITDA loni dosáhl 117 mil. Kč, a meziročně se více než zdvojnásobil (+106 % r/r), když kromě tržeb vzrostla i provozní ziskovost – EBITDA marže se zvýšila z 5,3 % v r. 2023 na 8,2 % loni. Management uvedl, že chce letos dále rozvíjet prodejní kanály a produktovou nabídku včetně tenisek Jordan od Nike, které nedávno získal do portfolia. Footshop chce rovněž významně navýšit prodej přes e-shop v dalších zemích EU. Tržby by podle managementu měly letos vzrůst na 1,7 – 1,9 mld. Kč a zisk EBITDA na 140 – 160 mil. korun.