Finanční ředitel Kofoly Martin Pisklák uvedl na konferenčním hovoru společnosti, že 2. kvartál zřejmě nepřinese výraznou změnu tržeb oproti loňskému výsledku (2,2 mld. Kč). V dubnu rostly tržby meziročně o 4 % a v květnu pouze o 1 %, neboť se významněji odrážel dopad zvýšení cen v poklesu prodaných objemů. Cenová citlivost spotřebitelů byla patrná hlavně u minerálních vod a sirupů. Zároveň je meziroční srovnání ovlivněno vysokou srovnávací základnou z loňska, kdy tržby ve 2Q22 vzrostly o 23 % vůči 2Q21. Pisklák také uvedl, že ceny cukru, které jsou nyní zhruba dvojnásobné oproti loňskému roku, by mohly v průběhu léta začít klesat vlivem dobré úrody. Pokud by tento trend vydržel, naznačovalo by to potenciálně nižší ceny cukru coby důležitého vstupu do dalšího roku. Vyznění konf. hovoru hodnotíme mírně pozitivně.