Nadační fond J&T se svojí kampaní Hledáme rodiče zabodoval na European CSR Award

2-minutové čtení

Kampaň Hledáme rodiče Nadačního fondu J&T, jehož je J&T BANKA největším donorem, se zařadila mezi nejlepší projekty v oblasti společenské zodpovědnosti firem. Soutěž European CSR Award  vyhlašuje CSR Europe a Business in the Community s podporou Evropské komise a navazuje na národní soutěže z oblasti společenské odpovědnosti. Zaměřuje se na projekty, které reprezentují úspěšná partnerství mezi podnikem a partnerem z nepodnikového sektoru. Letos se jen v České republice přihlásily firmy s více než 40 CSR projekty, celkem se do soutěže zapojily velké a malé firmy z 28 evropských zemí.


Kampaň Hledáme rodiče zahájil minulý rok Nadační fond J&T s cílem získat nové zájemce o pěstounskou péči, zvýšit povědomí veřejnosti o náhradním rodičovství a zvýšit kredit pěstounů ve společnosti. Jako hlavní nástroje přitom využívá webové stránky www.hledamerodice.cz s online poradnou, bezplatnou příručku, jak se stát pěstounem, a informační linku o pěstounství 800 888 245. Faceboková stránka „Hledáme rodiče: Pěstouny“ už má na 2000 fanoušků. Prostřednictvím webových stránek lze kampaň podpořit i finančně. Odměnou dárci je kromě dobrého pocitu také jeden z ručně vyráběných šperků z limitované edice HLEDÁME RODIČE od známých designérek Báry Nussbaum a Terezy Šmahové.  Patrony kampaně se stali herci David Švehlík, Saša Rašilov a Ondřej Vetchý, které můžete vidět  mj. v reklamních spotech kampaně na obrazovkách České televize. Kampaň je prezentována rovněž v síti venkovních reklamních ploch společností euroAWK a BigBoard a na stránkách celostátních novin Deník.