Dr.Max: Společnosti se daří s vlastními značkami

1-minutové čtení
J&T specialista
sdílení

William se jako junior analytik zaměřuje na rozbor akcií a dluhopisů. Jeho hlavním úkolem je dodat klientům banky maximálně přesné informace a analýzy.



Ředitelka vlastní značky Dr.Max Marie Hinnerová v rozhovoru pro Seznam Zprávy uvedla, že prodeje produktů pod vlastní značkou pokračují lépe, než si původně mysleli. Aktuálně společnost Dr.Max má pod vlastní značkou asi 1 300 produktů. Tržby z těchto produktů se dle Hinnerové pohybují ve stovkách mil. EUR, přičemž jen v ČR skupina zaznamenala tržby převyšující 3,6 mld. Kč. Každý rok Dr.Max dle jejího vyjádření přidá 100 – 150 nových vlastních značek, přičemž spolupracuje s desítkami výrobců po celé Evropě. V následných fázích se Dr.Max dle Hinnerové podpořit prodej léků na předpis a podpořit růst e-commerce. Rozhovor tak vnímáme ve vztahu k vydaným dluhopisům pozitivně.


Upozornění

Uvedené informace představují názor J&T Banka, a.s., který vychází z aktuálně dostupných informací v čase jeho zhotovení k výše uvedenému dni. Uvedené informace nepředstavují nabídku, investiční poradenství, investiční doporučení k nákupu či prodeji jakýchkoliv investičních nástrojů ani analýzu investičních příležitostí. Uvedené prognózy nejsou spolehlivým ukazatelem budoucí výkonnosti. J&T Banka, a.s., nenese žádnou odpovědnost, která by mohla vzniknout v důsledku použití informací uvedených v tomto materiálu. O případné vhodnosti investičních nástrojů se poraďte se svým bankéřem, investičním zprostředkovatelem nebo jeho vázaným zástupcem.